English

Verhuur & verkoop van commercieel vastgoed in Amsterdam

Ook eigenaren van commercieel vastgoed zoals bedrijfs- en horecapanden kunnen bij Amstelland Makelaars terecht. Zowel als het gaat om verhuur als verkoop. Wij ondersteunen en bedienen de zakelijke vastgoedmarkt in Amsterdam en omstreken al sinds 2005 en weten wat vereist is voor succes. Hoe wij dit doen lees je hieronder.

 

De juiste strategie voor jouw bedrijfsruimte

Dit begint met het geven van een eerlijk en realistisch beeld van de te verwachte huur- of verkoop opbrengst. Waar de mate waarin jouw pand verhuur- of verkoopklaar hier een grote rol in speelt, geven we je daarover uitgebreid, professioneel advies. Dit kan gaan over kleine aanpassingen, zoals schilderwerk of tijdelijke meubilering, maar ook over bouwkundige werkzaamheden die waarde toevoegen. Als je wilt kun je hierbij gebruik maken van ons netwerk van professionals die gelijk voor je aan de slag gaan. Nadat een keuze is gemaakt voor eventuele werkzaamheden, bepalen we de vraagprijs bij verkoop en de maandelijkse huurkosten bij verhuur.

 

Presentatie is vakwerk

Het succesvol verhuren of verkopen van commercieel vastgoed in Amsterdam valt of staat met de juiste presentatie. Wij zorgen voor een uitgebreide, aantrekkelijke beschrijving en zorgen voor professionele foto’s, een video en duidelijke plattegrond om potentiële kopers of huurders een goed beeld te geven van de bedrijfsruimte. Dit gebruiken we voor plaatsing op het meest bezochte platform voor de zakelijke markt, Funda in business. Jij krijgt van ons de garantie dat jouw bedrijfsruimte altijd zo prominent staat bij het aanbod. Ook delen we de bedrijfsruimte op onze eigen website, social mediakanalen en in de etalage van ons kantoor op de Prinsengracht. Daarnaast laten we collega makelaarskantoren weten dat jouw bedrijfsruimte te huur of te koop staat.

 

Altijd bereikbaar

Dossiernummers blijven bij ons beperkt tot de administratie. Wij gaan voor een persoonlijke aanpak en persoonlijk contact, altijd met een vast aanspreekpunt. Wij informeren je daarnaast zo regelmatig mogelijk over de voortgang, statistieken en ontwikkelingen tijdens de verkoop of verhuur en plannen altijd een tussentijds evaluatiemoment in. We houden de markt nauwlettend in de gaten, waardoor we de verhuur- of verkoopstrategie snel kunnen aanpassen als dat nodig is. We zijn tijdens onze ruime openingstijden per mail en telefoon bereikbaar en indien gewenst ook in het weekend. Hetzelfde geldt voor potentiële huurders en kopers.

 

Geen vaste courtage

Ook die is persoonlijk. Wij hanteren geen vaste tarieven voor de verkoop of verhuur van commercieel vastgoed, maar stellen dit per opdracht vast aan de hand van de specificaties en de omvang. Bij de kosten voor bijvoorbeeld het maken van foto’s, video, plattegronden, brochures, verkrijgen van Kadastrale extracten, het opvragen van een milieufax, eventuele bouw- of constructietekeningen, het bestellen van een eigendomsbewijs en akte van splitsing en splitsingstekening, werken wij op de zogenoemde ‘no cure, no pay’ basis.

 

Vragen of vrijblijvend een afspraak maken?

Neem dan contact met ons op via onderstaande button of kom langs op ons kantoor aan de Prinsengracht 750 in Amsterdam.

Neem contact op

Uitgelicht aanbod

Onze nieuwste woningen in beeld

Bekijk ons volledige aanbod